ارائه ۱۳ هزار خدمت مشاوره تخصصی به مددجویان کمیته امداد خراسان‌جنوبی 
کد خبر: 4212791
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

ارائه ۱۳ هزار خدمت مشاوره تخصصی به مددجویان کمیته امداد خراسان‌جنوبی 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان جنوبی از ارائه بیش از ۱۳ هزار خدمت مشاوره تخصصی به مددجویان استان در سال گذشته خبر داد. 

جمشید سورگی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی به نقل از اداره روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته‌ امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، جمشید سورگی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان جنوبی ضمن تبریک روز مشاوره و رواشناس گفت: بهره‌مندی همه اقشار جامعه تحت حمایت از خدمات مشاوره‌ای یک ضرورت در رشد روانی و اجتماعی آنان است و ارائه خدمات با کیفیت مشاوره‌ای برای خانواده‌های تحت حمایت در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد.

سورگی تصریح کرد: ۷ مشاور همکار و ۱۱ مشاور برون سپار، ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای به خانواده‌های تحت حمایت را برعهده دارند .

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان این‌که بیشترین مشکلات مراجعین حوزه مشاوره به ترتیب مربوط به مشکلات خانوادگی و زناشویی، ارتباطی و آموزشی است ادامه داد: در سال گذشته تعداد ۱۳ هزار و ۴۲۶ جلسه خدمت مشاوره در قالب مشاوره‌های فردی و گروهی انجام شده است که از نتایج مثبت آن می‌توان به ازدواج مجدد ۱۰۳ نفر از زنان مطلقه و فوت سرپرست حائز شرایط ازدواج مجدد اشاره کرد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل مشاوره درست و به‌هنگام در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: تعداد ۶۹ نفر از مددجویان درگیر آسیب اعتیاد پس از دریافت خدمات تخصصی مشاوره و ترغیب به ترک اعتیاد، به مراکز مربوطه معرفی و اکنون بهبود یافته و کماکان خدمات مشاوره‌ای را دریافت تا از بازگشت مجدد آنان به آسیب جلوگیری شود.

سورگی گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تمامی خدمات تخصصی مشاوره روانشناسی را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

 

 

انتهای پیام
captcha